fredag 4 januari 2008

Min stjärna...

Idag visar jag några bilder från Hugos rum.



Hugo 2 månader.
Tavlan har jag ritat upp direkt på en canvasduk. Jätte enkelt & det blir så fint.



Den här fina gamla gunghästen hittade jag på en loppis, kostade 100:- eller nåt.
Från början var den gul & röd, men jag målade den vit & målade samma originalmålning på som den hade innan.



Här har jag beställt 5 olika tapetprover från Sandergs Tapeter som jag sedan gjorde tavlor av.
Det är bara att gå in på Sandbergs Tapeter & beställa prover.



Hugos matta som jag köpt på Furutorp i Rättvik, en väldigt fin & inspirerande butik, med märken som Grand Design, Gripsholm, Bruka Design m.f.


Jag letade länge efter riktigt gamla träklossar som jag skulle bilda Hugo med, men jag hittade inga så jag fick köpa ett par nya... det funkade det med..
Ett par dagar senare ringer Kriztin & talar om att hon har hittat sina gamla träklossar & att hon hade så många att det räckte till mig med. Så nu har jag både gamla & nya...
Bilden är på de nya klossarna.
Imorgon ska Jag, Hugo & Mormor bada i Äventyrsbadet. Jag & Hugo var där även igår & Hugo älskade det så nu vill även mormor följa med.

Nu blir det soffmys... Hej hej..

1 kommentar:

annaslantliv sa...

Hela dagen funderade jag på vart jag mer kände igen dig från, sen kom jag på det. För länge sen jobbade jag på Galne Gunnar och då var du ihop med en kille som kände Fredrik jag jobbade med där (som även jobbat med mig på H&M). Ni brukade vara in och prata med honom. Visst var det så? Eller kommer jag ihåg fel? Annars är det Lindex du varit på va? Gud så nyfiken jag är... men när man börjar fundera på något är det svårt att släppa det! ;-)

Jag hade sånna där gamla klossar som jag slängde... pucko. Gissa om jag pngrar det nu. Men då tyckte jag dom var helt ointressanta och nu inser man att de klossar man köper nu i regel är för små + att de gamla är mycket snyggare!

Ha en bra dag i badet!

Kramar Anna