lördag 22 oktober 2011

Skrivbord





Finaste skrivbordet från butik Vita Novum i Ludvika. Mjölkkanna som får vara pennhållare har jag köpt på någon utförsäljning för några ynka tior.

Hej hej!

I torsdags åkte jag & August på en liten tripp till Ludvika för att hälsa på min vän Karin & handla lite möbler från hennes butik Vita Novum. Det här fina trärena skrivbordet hade jag sett ut & det var ännu finare i verkligheten än vad jag trodde! Jag gillar det slitna gråa träet väldigt mycket, som ni kanske har märkt på sistone med brädorna.

Ni som bor här i Dalarna eller i närheten av Ludvika bör ta er en lördagstur till Vita Novum för jag kan garantera er att ni kommer hitta massa fina möbler till riktigt bra priser!

Jag köpte även något till Augusts rum, men det får ni se en annan dag för nu måste jag göra mig fin inför en liten Holgers dop!
Förresten, har köpt en superfin tunika till dopet som ni bara måste få se sen. Den är helt perfekt enligt mig.

Kramar Emma

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Det är fint det slitna! Och ert badrum ser ung ut som vårt gjorde, fast jag tror vårt var snäppet värre;)

Skönt att få det ljust och fräscht i alla fall!

Kram Susanne

Vita Novum sa...

Hej hjärtat!
Du är så söt! :) Åh vad fint ditt nya skrivbord passade, ser fram emot att komma och hälsa på er i nya huset. Det var underbart att ses i torsdags! Saknar redan doften av August huvud. ;) Puss och kram