fredag 1 april 2011

Tips!




Bild på tunnor lånad av Alvas Hus

Hej på er!

Här hemma packas det för fullt & lägenheten ser ut som ett bombnedslag så jag försöker hålla mig ute på dagarna så jag slipper se allt.

Jag hittade det här stora fina olivträdet på Fridhems handelsträdgård i går & gissa om jag blev glad när jag såg priset... Ynka 250 kr, det är ju superbilligt.

I vanliga fall brukar de ligga på minst 500-600 kr.

Till olivträdet skulle jag gärna vilja ha den minsta av dessa två vita tunnor. Tänk vad fint det skulle bli på min lilla farstukvist i sommar! Om jag nu kan få det att överleva tills dess.

Ett tips är att de även har Mårbacka pelargoner för 45 kr, jättestora & fina.

Önskar er alla läsare en trevlig helg!

Kram

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Ohh så fin , vill också ha , men det blir en ganska lång bilresa om jag ska dit och köpa ;)

Trevlig helg //Pernilla

Unknown sa...

Va fin och så billig. Riktigt fynd :))
Ha en trevlig helg
Maria

A House With A View sa...

Ett olivträd vill jag inhandla till mig också, så himla fina!! Men jag har hört att de kan vara lite svåra, gäller att ha lite gröna fingrar, eller tur kanske... Vilket kanonpris, fynd!! Suuuperfina krukor!!

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Evelina sa...

Kikar in och önskar dig en go helg..
Tack för tipsen, fast jag bor lite långt bort så mårbackan blir lite väl dyr för mig.. ;)
Kram Evelina