söndag 26 september 2010

Trubbel




Hej på er!

Jag har stora problem med min mail! Tydligen så har jag fått nån konstig inställning så alla mina mail hamnar i skräpmappen eller så kommer de inte fram alls.

Jag svarar ALLTID på mail jag får så om du inte fått något svar så kan det bero på att ditt mail inte kommit fram.

Jag har gjort en bloggmail nu emmasideer(a)hotmail.com & hoppas att ni inte är allt för arga utan vill skicka mig ett nytt mail med frågor eller synpunkter!

De mail som faktiskt har kommit fram frågar ofta samma saker så jag tänkte svara lite här i bloggen.

Fråga: Tar du emot beställningar på brädor snart?

Svar: Som det ser ut nu kommer jag inte göra det riktigt än, måste få komma igång med studierna & se hur det går.

Fråga: Vilken färg använder du när du målar möbler?

Svar: Jag använder alltid Flüggers färger, men med lite olika glanstal beroende på vad som ska målas. Råvit heter färgen & den använder jag till allt!

Fråga: Vad använder du för färg, pensel & pennor när du textar på möbler & brädor.

Svar: Jag har valt att inte avslöja mina knep & mina tillbehör. Det jag kan tipsa om är att testa sig fram för det som passar mig behöver inte säkerligen passa dig.

Fråga: Kan man lämna in möbler hos dig & får dem textade?

Svar: Ja det kan man absolut. I mån av tid vill säga. Priset är baserat på tidsåtgång!
Oftast är det dock lättast om jag kommer till dig om det är en stor möbel.

Hoppas ni har fått svar på några av era frågor, annars skickar ni bara ett mail så lovar jag att svara!

Kramar

3 kommentarer:

Anna sa...

Dom där muffinsen såg fina ut =) Får man fråga vad du har i frostingen? Kram Anna

Anna sa...

Hej o tack det står bara bra till här på kvällskvisten =) Tusen tack för det receptet, lät lika gott som det såg ut. Bra med chokladen där för jag har nämligen köpt vit choklad som jag tänkt använda men visste inte vilket recept jag skulle använda mig av, men nu ska jag testa ditt.
Kram Anna

Inre Harmoni sa...

Vilken super blogg. Första gången jag är här och jag kommer verkligen åter. Att titta på dina fina bilder gjorder min dag. Tack! Mvh Jessica