söndag 29 augusti 2010

Höstmys


Kruka Sturehofs Krukmakeri


Gjutjärnsljusstakar från Norggården Inredning


Skylt Höstmys, egentillverkad!



Sötaste busungen



Cyklar på BMX-banan på Sommarland

Hej på er.

Nu är hösten på intågande rejält här i Dalarna. Det är kallt & ruggigt, men vad gör det när man kan tända ljus, dricka varma soppor under en varm pläd & klä sig i mysiga tröjor & snygga boots? Snart faller löven i alla dess underbara färger & vi får bygga lövhögar att hoppa i.

I helgen har vi besökt Leksands sommarland. Hugo intog BMX-banan det första han gjorde.
Jag vet inte om jag har berättat för er, men min precis fyllda 3-åriga son har lärt sig att cykla utan stödhjul.

Det tog ca en minut efter första försöket så cyklade han som om han aldrig gjort annat.
Skönt för mig som slapp springa bredvid & få ont i ryggen.

Jag behöver väl inte skriva att jag är en mycket stolt mamma va?

Nu ska jag återgå till det jag försökte smit ifrån, nämligen bädda rent i alla sängar!

Kramar

1 kommentar:

Lilla gårdshuset sa...

Så fint du hade gjort inne. Jag köpte min första Sturehofskruka i lördags och är sååååå lycklig! Vilken duktig son som redan cyklar utan stödhjul.

Kramis/Heléne