fredag 23 juli 2010

Bröllopsbestyr








Tänkte visa några bilder från våra bröllopsförberedelser.

Överst ser ni som ni säkert förstår bordsplaceringstavlan, efter det favouraskarna med den lilla söta rosetten vi satt dit & sist ser ni festprogrammet. I det hittar ni bland annat våran bröllopsmeny& några snapsvisor...

Vi har fullt upp just nu som ni kanske förstår. I bland tänker jag va faaaan köpte jag detta för när jag sitter & viker 140 små askar, men den känslan går snabbt över när jag tänker på hur fint jag tror det kommer bli.

Hur mår ni?

Saknar att blogga & läsa bloggar, men snart har jag lite tid över igen.

Kramar & på återseénde.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ser fram emot festen och bröllop! Kämpa på! //Mia( Fredrik flicka) Williams mamma.

Emmas idéer sa...

Hej Mia.

Ja vi med, det ska bli såå roligt!
Vi ses.. kramar till er.

Grodmamman sa...

Fint det ser ut! Gillade bordsplaceringskortet!
Lycka till med alla förberedelser, men glöm inte att njuta också!:)
Kram

annaslantliv sa...

Hoppas ni får en underbar bröllopsdag, att solen skiner och allt blir som du hoppats!
Det ser jättefint ut, kommer att bli en upplevelse för alla närvarande.


Kram Anna

Marita sa...

Allt ser jättefint ut! Söta små askar som är helt perfekt dekorerade!! Programmen ser verkligen stilrena och fina ut!! Hoppas ni får en underbar dag! Glöm inte att njuta också...mitt i allt planerande och all stress!
kram, Marita