torsdag 18 mars 2010

Många hjärtan



Många hjärtan har jag inhandlat idag! Närmare bestämt 8 stycken. Jag ska ha dem till bröllopsdukningen, men frågan är bara om jag ska ha som jag tänkt med en ljusrosa avklippt stor ros liggandes i dem bara...

Har ni några bra förslag på hur jag skulle kunna göra? Det kommer bli två hjärtan på varje länga med bord. Så de kan inte stå tätt ihop eller så tyvärr.

Jag tror det kommer bli fint med en enkel ljusrosa ros i, men jag kommer även ha en annan grej på borden dr det också är avklippta rosor med i bilden...

Nu litar jag på att ni kommer på något bra förslag här *fniss*

Kram

9 kommentarer:

Annas Drömmar sa...

Tror det blir toppenfint med en enkel rosa ros Emma..
Jag gjorde som du bad mig om. Hälsa Maria så gott!
Många kramar från mig

Johanna sa...

En vacker storblommig ros som heter sweet avalance kan jag tipsa dig om, den är så där dimrosa söt romantisk =) om du vill ha en klatchigare rosa så har du en som heter Aqua! .... En utslagen pion, ( shara bernhalts pionen är underbar!)kanske oxå skulle vara vacker där i!

Livets njutning sa...

Vad fina dom är. Var hittade du dem??

Ha en skön kväll! / Jenny

Jenny sa...

Vilka fina skålar!!! Det blir fint vad du än har i tror jag!
Trevlig helg, kram Jenny

Marita sa...

Låter superfint med en stor härlig ros i varje hjärtaskål (superfina)! Du skulle kunna strö några limegröna rosblad på bordet bredvid hjärtaskålarna... det förstärker det rosa på ett fräscht sätt.
kram, Marita

Anonym sa...

...kanske att du kan klippa av murgröna,som slingrar sig ut över bordet från hjärteskålen med rosen... det brukar alltid bli fint och romantiskt

så spännande och roligt att planera bröllop... lycka till!

Karin

Emmas idéer sa...

Karin:

Tack för tipset. Jag kommer däremot inte ha något grönt i dukningen bara ljusrosa & vitt, annars hade det nog blivit himla fint med murgrönorna...

Ha en trevlig helg...

Kramar

Karro sa...

lägg i rosa och vita godisar, så har gästerna nått att tugga på :p

Jeanette sa...

Länken till tårtorna..
http://littlepieceofcake.blogg.se/category/speciella-tartor.html

//Jeanette