tisdag 15 september 2009

Finaste kuddarna

Godmorgon mina vänner.
Vilken härlig morgon. Solen skiner, Hugo är på bästa humöret & jag är relativt pigg.

Efter två månaders väntade har äntligen de finaste kuddfodralen kommit.




Kuddar från H&M Home

När jag såg dessa föll jag direkt för dem.
Jag tycker de passar bra tillsammans med de vita "örngotts" kuddarna i sängen

Sovrummet har fått nya gardiner i slutet av förra veckan.
Passade även på att måttbeställa ett par likadana till mitt kök som har ett fönster på 170 cm i bredd.

Går inte att hitta gardiner som passar & sy själv? Nej det har jag slutat med. Blir liksom aldrig nöjd & tiden finns inte riktigt heller



Usch för tapeterna, men ni får ha överséende med dem då jag som sagt bor i en hyreslägga & inte tänker kosta på den mer än vad jag redan gjort.

Snart (förhoppningsvis) flyttar vi till huset & då får jag göra som jag vill i mitt blivande underbara sovrum

Andreas ska bara plugga klart & jobba lite för att sedan ta semester så vi kan flytta...
Huset väntar som tur är på oss... bara oss ingen annan!!!




En liten försmak från Hugos rum, tänkte visa er några fler bilder därifrån nästa gång.

Jippiii vilka fina bilder jag visar idag. En med gräsliga tapeter & en med den finaste utikten någonsin.

Ps bilderna från jobbet hemma hos Jeanette kommer, glömde bara kameran när jag var dit igår för lite mer jobb. Ds
Kramar Emma

5 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Hej Emma! Var har du hittat den vackra gardinen med monogram? Helt underbar! Fint du har i dina fönster. Kram Josefin

Kristina sa...

Hej
Var har du hittat kuddarna i sovrummet? Jättefina :)

Är alltid inne och kollar på din blogg, du har det så himla fint!
Kram Kristina

Emmas idéer sa...

Hej kristina.

Kuddarna kommer från H&m Home. Skynda dig om du är intresserad för de blir snabbt slutsålda när de väl får in.

Kramar Emma

Annas Lycka sa...

Emma. Kuddarna gillar jag mede.Köpte en till min tonårstös och hon gillar den jätte mycket. Snygg gardin! Kram Anna

Grodmamman sa...

Snygga kuddar och snygg gardin!
Är så lycklig för här hemma står det nu en bröllopsbräda från dig!:) Den är verkligen jätte fin!
Kram