lördag 8 maj 2010

Underbart...






... det kan inte sägas för många gånger hur underbart det är att lägga sig för att sova i en renbäddad säng, gärna med nya fina påslakan också.

Det här fina vita påslakansetet kommer från Hemtex & heter Viktoria. De vackra volangerna med hålsöm passar mig perfekt, lite lagom romantiskt utan att blanda in massa hemska rosor eller så. Jag vill ha det rent & enkelt i mitt sovrum.

Ungefär tre sekunder efter att jag bäddat i sängarna så kom ligisten Hugo in i sovrummet direkt från fredagsmyset med pappa & torkade sin chokladiga mun på täcket & kudden...

... nästan så jag började grina faktiskt!

Hoppas ni alla har en riktigt trevlig lördagskväll...

Vi har grannen på besök & Hugo busar för fullt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lekkert hos deg
Ja ingenting er som å legge seg i nyoppredd seng'

Ha en herlig kveld videre

♥ Fyra årstider sa...

Å vad fint du har bäddat.
Kram Lotta

Levindas Värld sa...

Att krypa ner i en renbäddad säng är väl nåt av det härligaste man kan göra :)

Det är verkligen ljuvligt!

Jag ÄLSKAR ditt bäddset, måste verkligen ta mig till Hemtex och spana in det lite närmare!!

Tack för tipset!

Det vita dårhuset sa...

Ja men visst är det så man kan skratta ihjäl sig ;)

Men fina var dom då Emma :)))

Kramen

Det vita dårhuset sa...

Emma! Jag vill ställa en fråga till dig men hittar ingen mail????? :/