söndag 30 maj 2010

Mors dag




Tänk för tre år sedan gick jag höggravid på Mors dag, & väntade på Hugo som vägrade komma ut... Elva dagar sent behagade han sig att komma, men jag fick snällt vänta på att bli firad på Mors dag ett år...

I dag är tredje året jag blir firad som mamma av min underbara unge.

Min mamma fick detta fina paket i dag med en av mina favoritkeramikers alster, den underbara hjärtskålen.

Tack Julia för toppenfin service & den fina inslagningen.

Nu ska jag återgå till att fundera på varför jag är så dum å solar så jag får streck på axlarna trots att jag tjatat på Andreas tiotusen gånger om att jag måste ha tub-toppar i sommar för att slippa strecken inför kommande bröllop då klänningen är axelbandslös...

Kramar på er.

6 kommentarer:

Mamma sa...

Det var den finaste Morsdags present jag nånsin fått.

Puss Mamma

Unknown sa...

Vilket fint paket!
Och vilket uuuuuunderbart barnkalas du hade med i förra inlägget!! Det var ju såå vackert!

"Kommande bröllop" - ska ni gifta er?
Hoppas du fick en underbar Mors dag! Jag fick frukost på sängen av son och sambo, som hade bakat scones till mig :) Mys!!

Ta hand om er och en ha en härlig vecka!
Kram ia

Villa Ekensberg sa...

Skålen är jättegullig, skulle oxå vilja ha en!
Använd brun utan sol så slipper du få streck och bli bränd. Nu för tiden finns det ju så bra brun-utan-sol-produkter.

Pernilla

Marita sa...

Vilken underbar skål!! Vart kan jag få tag på en sådan????
kram, Marita

Anonym sa...

Hej!
Var kan jag köpa den fina hjärtskålen?
Tack för att jag får läsa din fina blogg. Kram Karin

Nilla sa...

Jättefin keramik.

Ha de bäst !!
Nilla