måndag 23 november 2009

Julblommor & juldoft





Jisses snart är det första advent & någon julstämning finns inte så långt ögat kan nå!

Visar iallafall några bilder på mina julblommor jag har här hemma för mer än så är det inte än!
Och vad ska man göra för adventsljusstake i år då? Inte ens det har jag kommit på än!

Bra tips tas gärna emot, kanske slår till på fyra små lerkrukor med stora ljus i & en fin rosett & lite mossa...

För er som inte testat Björk & Berries underbara produkter säger jag bara:

- Gör det!

Den här tvålen med Winter Spice doft är bara helt underbar! Nästan så man inte vill använda den.

Björk & Berries hittar ni på Lavendel & Romantik här i stan!

Den fina hyacintvasen har jag köpt hos Julias Vita drömmar.

Kramar på er i ruskvädret!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Ville bara välkomna dig till min nya designblogg DESIGN by B. Hoppas du tittar in hos mig & lämna gärna en liten kommentar.

Kram Benita

Tezz sa...

Jag tänkte komma med förslaget lerkrukor å blockljus. =) Men du har ju redan kommit på't. =P