lördag 20 juni 2009

Midsommar

Hej på er.

Hoppas att ni alla hade en trevlig midsommar. Själv började jag dagen med att stiga upp tidigt för att jobba.

Men på eftermiddagen hade vi det mysigt. Dansade runt majstången, grillade & lekte.




En beställning från en arbetskamrat.



Bröllopsbräda.

Vill du beställa dopbräda eller bröllosbräda, maila mig på emma_xyz@hotmail.com

Priset ligger på 250:-

Brädorna är alltid 20 cm breda, men längden kan variera beroende på vilken text du väljer.

Nu till något annat. Det är med sorg i hjärtat jag visar dessa bilder...





Hugo!!!... Nä då. Man får skylla sig själv när man ställer saker framme som rackarungen kan komma åt.

Ljusstaken innan krasch ser ni i vänstermenyn, dock lite dålig bild.

Vem kan vara arg på en sån här glad & go unge... Finklädd på midsommar.





Idag ska jag åka till Falun för att kika på Norrgården nu när de öppnar i nya lokaler vid gruvan.

Jag har siktet inställt på en viss grej jag ska köpa mig. Hoppas bara de har den rätta...

Ha en bra dag, här skiner faktiskt solen... lite...
Kram Emma

1 kommentar:

Therese sa...

Vilka fina bilder på Hugo!!

Hoppas allt är bra med er!

Kram Therese