onsdag 10 juni 2009

Barnrumsdetaljer

Idag visar jag några detaljer från Hugos rum. Hoppas snart på att få inreda ett helt nytt rum till honom i vårat blivande hus...

Bara Andreas har pluggat klart nån gång...



Hugo har packat sin picknick-korg, med diverse bakverk.
Korg från Coop.


Hugos första skor. I lådan förvarar han sina hemligheter & mamma får absolut inte tjuvkika.




Födelsedagståg. Nu har tvåan precis fått sin plats.


På Hugos tallrikshylla ovanför sängen har dessa två sin plat.




(Beställ gärna brädor, men räkna med lite längre leveranstid än vanligt. Ca två veckor.
Maila mig på emma_xyz@hotmail.com)
Idag har jag vart ledig & målat brädor, brädor, brädor, men jag har även hunnit med en tur till leklandet med Hugo.
Det har regnat nästan hela dagen här, så inomhuslek passade perfekt.
Nu ska jag leta reda på min buskille som tydligen leker kurragömma.
Kram kram

3 kommentarer:

Brunkullan sa...

Hugo bor som en prins ser jag:) Och dina fina tavlor är ju pricken över i!

Önskar dig en trevlig kväll:)
Susanne

Grodmamman sa...

Vad fint han har det i sitt rum!
Vacker bräda också! Har tänkt att försöka skriva själv på en bräda, men än har jag inte hunnit med detta!:)
Kram

annaslantliv sa...

Hej där jag vill beställa en bräda!
En kompis ska gifta sig, har du något förslag på en bra text till en sån bräda? I samma modell som Emilcitatet som jag köpte. jag älskar verkligen den.

Kram Anna