tisdag 25 november 2008

Julgranskulor

Idag har vart en hektisk dag... jobbat, smitit iväg lite akut till tandläkaren. Jag har tydligen en fraktur på min enda framtand, så jag måste nog operera bort hela tanden för att sätta in en ny med skruv å tjafs... suck alltid är det nåt...

Nu till nåt mycket roligare. Jag har vart på Irmas Uthus ikväll & shoppat lite julsaker. Julgranskulor, zinkhjärtan & änglar samt en Petit Papa Noël påse som jag ska ha nötter i till jul.

Kulorna kommer från Chic Antique
Vasen & lyktan i fattigmanssilver kommer från Blomsterlandet.
Julgranskulan i fattigmanssilver har jag köpt mig några stycken av hos Lavendel & Romantik.








Testade att texta på ett zinkhjärta, men det blev väl sådär...

Nu ska jag kolla på Desperate Housewifes...

Ta hand om er.

5 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Hej Emma! Jag tyckte textningen på zinkhjärtat blev superfint. Vad är det du inte är nöjd med? Övriga bilder är jättefina!! :)

Kram Josefin

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej hopp Emma!

Vad synd att det var stängt när du kom dit! Du får försöka igen en annan gång!!!

Den butiken har jag funderat på idag faktiskt, hörde talas om den men inte var den ligger... Kanske kan du tala om det?

Dina inköp är så fina, för att inte tala om dina skyltar!!! Förstår att de går snabbt! Du gör inte större? Typ en meter och lite högre med mera text? Såg så fina på blocket idag, tänkte på dig då...

Ha det så gott!
Kram Hanna

Anonym sa...

Tyckte dom såg jättefina ut! Fick du mitt mail? Man vet aldrig med min mail om den krånglar....
KRAM!

♥ Fyra årstider sa...

Vad tråkigt med tanden..blä, men vad snygga julkulor. Fattigmansilver måste jag skaffa hem till mig. Du texta sådär? Men du.. det blev jätte fint! Tänk på oss andra kråkföttter mot din vackra handstil. Jag har fått massor av fina kommentrer om dina brädor och etiketter på min blogg...hoppas nu du fått sälja mycket.
Kram Lotta

Anonym sa...

Det va verkligen fint tyckte jag
:-D

Fattar inte var du får alla ideér ifrån, kram Jenny som fortfarande e sjuker :-(