lördag 1 oktober 2011

Återvunnet





Bräda egentillverkad av återvunna gamla plankor.

Hej igen!

I går fick jag sån lust att knåpa ihop en bräda till badrummet, men jag hade inga brädor hemma, men så kom jag på att det ligger massa gamla plankor hos grannen på deras uppfart som de ska slänga. Jag traskade dit & hittade på dessa brädor & vips så hade jag en liten Slappna av-skylt i badrummet.

Nu ska jag göra en vägvisare vi kan ha i hallen med familjens namn på som visar riktningen till våra rum. Kan bli snyggt när hallen blir renoverad & betydligt mycket större.

Återvunnet is da shit helt enkelt...

Vill ni beställa en egen återvunnen bräda maila på emmasideer@hotmail.com
Dock tar jag bara beställningar på dessa brädor just nu, men lovar att börja ta emot beställningar på vanliga brädor & tags snart igen.

Kramar

4 kommentarer:

Anna sa...

Åh vad fin brädan var! Jag ska genast skicka en beställning.

Kramar Anna

Annelie sa...

Ja, lova det! Jag väntar tålmodigt på att få beställa några tags och en bräda av dig!

Anonym sa...

En helt egen fin Emma-ide´! Fint, med en egen idé.

Camilla sa...

Hej, så sjuukt fina saker! Önskar att jag kunde skriva och måla så fint. Tack för allt ögongodis!

Vänliga hälsningar Camilla