torsdag 29 september 2011

Textilier






Korg Åhléns, Pläd Hemtex & Americalinne Hunkydory från Sara 1896.

Hej!

Mmmm höst... det är grejer det mot den hemska våren som bara dammar! Nu blir man glad bara man tittar ut genom fönstret på alla färgglada löv på träden.

Jag älskar att boa in mig med plädar, lyktor & massa mys när det blir höst, även om ja inte vare sig hinner med städning eller att boa så försöker jag i alla fall.

Den översta pläden fick bli min nya höstpläd för i år. Hugo trodde det var en matta, men jag gillar den.

I helgen ska jag med jobbtjejerna på Ladies Night, det ska bli riktigt roligt & skönt att få komma ut lite igen & det är där linnet kommer in i bilden för jag har tänkt ha det på mig. Passar perfekt då det inte är så tajt över magen för det finns fortfarande några extra kilon att bli av med! Ett par snygga mörka jeans & en blå Odd Mollykofta till blir nog kanoners eller vad tror ni?

Kramar Emma

1 kommentar:

Lantligt i smultronbacken sa...

Fina textilier.

Här hemma är det massor med filtar och plädar och det ska rensas inför hösten nu. Det blommiga och pasteller ska längst ner i korgen och de bruna och grå fram.

Kram Teres