torsdag 9 juni 2011

Barnkalas!





Enligt Hugos önskemål skulle kalaset gå i Ben 10 tema.

Hej på er!

Min lilla plutt har fyllt 4 år! Vart tar tiden vägen, tyckte nyss han var en liten bebis & nu stora killen på 4 år!
Jag tycker det är riktigt roligt att ordna barnkalas & Hugo hade önskat sig Ben 10 tårta & kakor, så mamman fick snällt baka gröna & blå kakor & göra en tårta.

Med 14 barn på kalaset kan jag lova att det inte blev någon lugn föreställning. Höggravid försökte jag klämma mig fram bland alla barn & servera... puuuust.

För övrigt så händer det bara lite smågrejer här hemma just nu. Andreas håller på att snickra ett matbord till mig & det blir kanonfint & på måndag kommer köket! Fast det får vänta lite tills jag har jobbat klart!

19 dagar tills Peace & Love börjar & jag känner stressen komma krypandes... men kul är det!

Lovar att komma med ett lite roligare inlägg nästa gång.

Kramar

4 kommentarer:

Elin sa...

Men vilket gulligt födelsedagståg att ha på bordet! Vart har du fått tag på det?

Anna sa...

Hej! Hur har du det? Kommit någon bäbis än? Inte hos oss men jag hoppas den vill titta ut snart....Kram

annaslantliv sa...

Jag hoppas du ligger hemma och gosar med en liten bebis nu, såg dig vagga fram på P&L så jag antar att det var tungt åt dig och är än om den fortfarande bor kvar i magen...
Har den tittat ut är jag först med att säga grattis på bloggen!
:-)

Kram Anna

Michaela sa...

Vad fint det var på kalaset. Här hemma är det också Ben10 för hela slanten, kläder leksaker tv, you name it :)