måndag 28 december 2009

Se upp...






I backen... här kommer Hugo åkandes på sina slalomskidor...

Vi hade bestämt oss för att åka till Romme Alpin & testa åka slalom med Hugo för första gången idag!

Tog en kölapp till skiduthyrningen... 682! "Lycka" är när man inser att nummer 558 just nu får hjälp.

Så vi tog vårt pick & pack & åkte in till stan & köpte en skidutrusning till Hugo istället, sen blev det slalom för hela slanten.

Det gick riktigt bra för honom.

Efter slalomen hade vi pulkarace med familjen Sätterlund, vi talar inte så högt på min blogg om vilka som vann!

Bänken på översta bilderna har jag köpt hos Vita Novum. Det gamla fönstret har jag haft länge & olivträdet med kruka kommer från Norrgården Inredning.

Kramar Emma

4 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Åh vad härligt med slalom! Haha, jag gillar att han har nappen i mun på bilden :-).

Kram M

Anonym sa...

Deilig med snø for store og små..
Nydelige bilder hos deg..

Maria sa...

Va duktig han är,o sööt såklart!
kraam på er

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vi vann, vi vann :D det var riktigt roligt! Det måste vi göra om :) kramar Therese