torsdag 13 augusti 2009

Sängen

Jag vet inte hur länge jag väntat & letat efter den perfekta spegeldörren att göra en huvudgavel av till vår säng.
Nu är den hittad & Andreas har fått arbeta...




Ni får blunda för den hemska tapeten. Vet inte hur man kan ha så dålig smak, & det värsta av allt är att jag faktiskt valt den helt själv en gång i tiden!

Sängen är så gott som klar. Nu ska bara sängkappan jag beställt komma & så en till allmogestol på Andreas sida.

Igår köpte jag den underbara boken Romantiska hem & Inspiration i vitt.
Äntligen en bok på svenska, jag är helkass på Danska så Franske Stemninger blir inte läst så ofta utan mer att jag tittar på bilderna & njuter.






Boken hittar ni så klart på en av mina favoritbutiker Lavendel & Romantik.

Tänkte bara förtydliga en sak också. Självklart får alla ni som inte har en egen blogg också vara med i tävlingen. Lämna bara en kommentar under inlägget & din mailadress ifall du skulle vinna.
Tack alla ni som mailat och påpekat detta.

Kramar Emma

5 kommentarer:

Noga Utvalt sa...

Vad fint det blir med sänggaveln! Jag har aldrig tänkt på att man kan använda en spegeldör!!
Urtjusigt!

Kram Nadja

Två systrar sa...

Hej Emma!! Hoppas du haft en skön sommar! Jättefin sänggavel..vi har också en tävling hos oss nu! Tror att du skulle gilla priset!
Kram C&M

Grodmamman sa...

Vilken fin sänggavel ni har fixat till! Visst är det så att man ändrar sig, vi hade terrakottafärgad tapet i vårt sovrum från början!:)
Jag vill också ha den där boken.
Kram

Annas hjärtan sa...

Hej!

Jag tror att "Tala är silver handla är guld" är ordspråket du är ute efter! Ha det!

Kram från Anna

Unknown sa...

Åh tack du rara för de fina orden om vår bok!! Det känns så overkligt med den fina respons som vi fått. Hoppas att boken kommer att ge dig mkt glädje! Sänggaveln vart super duper snygg!! Kram petra