tisdag 14 april 2009

Det bästa

Tänk vad snabbt ett helt liv kan förändras, bara genom att ett annat liv kommer till världen.

I snart två år har mitt liv varit helt underbart. Underbart att få älska någon & att bli lika älskad tillbaka.

Jag skulle gå genom eld & vatten för mitt barn & aldrig någonsin vill jag vara utan honom.

Lyckan är att varje kväll få pussa honom Godnatt, säga Älskar dig & få höra ett äelskarr deej tillbaka från sitt barn.

Jag blir så varm inombords av att höra honom säga det. Även fast han bara härmar det vi säger utan att förstå.

Idag är jag hemma för Hugo har feber & Andreas han har åkt till Ängelholm för att påbörja sin utbildning... Första etappen är slut 29:e maj...

Ååå vad vi saknar honom.

Attans att det måste vara så långt till Ängelholm. Annars hade vi kunnt hälsa på honom.





Dessa underbara speglar säljer Majsan i sin butik Lavendel & Romantik.
Jag föll för den pladask & måste nog bara ha en...

Jag ska snart hälsa på Majsan för i ett annat ärende, men det är än så länge hemligt, så då kan jag passa på att köpa den.

Förresten snart öppnar min vän Karin sin lilla butik med gamla renoverade möbler i Ludvika.
Gissa vems brädor ni kommer hitta där?

Ha en trevlig dag allihopa.

3 kommentarer:

karin sa...

Japp, snart är det dags att öppna! :) du gumman, ring mig någon dag så vi kan börja planera våra affärer! ;) Hihi.

Längtar efter dig!

Puss på dig och Hugo!

Grodmamman sa...

Visst är det så! Även om jag kan vara himla trött på mina barn ibland då särskilt den lilla testar till max, så skulle jag aldrig vilja vara utan dem!:) De är det bästa jag har!
Snygg spegel!
Kram

Anonym sa...

Hej vännen..

Så fint du skriver om Hugo..
SÖTT :-)

Men jag instämmer verkligen med det du säger, dom e dom BÄSTA.

Hoppas ni har de bra annars, kram kram Jenny :-D

(Jejja25)