onsdag 10 december 2008

Pepparkaka...

Pepparkaka... känns som en bra gemensam nämnare till det här inlägget...

Det börjar med pepparkaksbak hemma hos Mormor & Morfar.

Sen var det Luciatåg på dagis...

Hugo kom in i rummet precis som alla andra i ett fint tåg, men där slutar likheterna med alla andra för min son varken sjöng eller stod i led utan han satt mitt på golvet eller dansade mitt i salen & levde loppan som om alla var där bara för att se just honom!!!




Idag tog jag en supersnabb tur till Gruvgatan 13, oj oj vad fattig jag hade kunnat bli.
Det blev iallafall två kransar lite sidenband & ett gäng tags i plåt med texten Merry Chrsitmas...

Kransarna får pryda barstolarna i köket som fortfarande inte har fått något tillhörande bord... ANDREAS!!!? Pliiiiis ett bord tack!!!


Till sist ordet Kärlek... Mmm kan man annat än känna så otroligt stark kärlek till sitt barn...?
Finns inget vackrare eller härligare än min son...
Förhoppningsvis känner du precis detsamma om just ditt barn!



Nu jobbar jag hela hela helgen, så det blir en lugn helg för mig.
Önskar er en trevlig Lucia.
Kramar Emma

9 kommentarer:

Nettan sa...

Men vilket gulligt charmtroll till " Pepparkaka " du har, klart man ska glänsa lite i en sådan " kostym " =0).

Visst är barnen våra det käraste vi har !
Kram Nettan

S o F sa...

Helt otroligt att så "enkla" kransar kan bli så himla fina! Superfint!

Och så blev det så tufft när du hängde dem på stolarna, tycker jag.

Ha det gott!

Lilla huset på prärien sa...

Åh vilken söt liten blompinne!!

Lina sa...

Åh vilken söt liten pepparkaka du har! Ha en riktigt bra dag! Kram Lina

Anonym sa...

Hej!
Barstolarna från Miljögården kan du köpa tillhörande bord hos Blomsterriket i Falun, de har hela miljögårdens möbelsortiment! Å de är mycket billigare priser nä den affären i Borlänge som säljer miljögården.. Tror ja köpte mina 4 barstolar och tillhörande bord för 2400 kr! Barbordet heter Nisse., Har även köpt skåpet Agda för 800 å pallen Nisse för 400 kr!

bara ett tips!

Lönnergårds Anna sa...

Vilken gullig liten kille, så charmig. Han liknar min egen måste jag säga. När Alfred 6år hade sin julfest så höll Emil 3 full låda framför hela teaterföreställningen, suck.
Va fint det va med kransarna på stolarna, och kärleksskylten är ju bara för fin. Du är så duktig.

Många kramar Anna

Anonym sa...

Hej gumman..

Börjar med att säga:

ÅHHHH så otroligt härligt att din lilleman firade lucia på sitt eget sätt, något mer kan man ju inte önska..MYSIGT ;0D

Som sagt e våra barn något speciellt, man kan inte förstå hur mycket kärlek ett litet barn kan ge..Men verkligen den BÄSTA kärlek som man kan få..

Ha de gott, kramar Jenny.V :0D

Vit Gladiolus sa...

Halloj!
Jag tänkte besöka din webbutik, brädgården men det går ej att komma in...:)
Kram på dig

Nallebr.. sa...

är inne och smyger på din sida för första gången.. super fin blogg som jag kommer kika in på flera gånger..