torsdag 25 september 2008

Då var det tack & hej

... för shopping på en hel månad, med start idag!
Så till den 25:e oktober kommer jag ha köpstopp.
Jag får inte köpa en endaste pinal som inte är supernödvändigt. Det här är inget som Andreas har tvingat mig till utan det är av helt fri vilja.
Kan faktiskt vara kul att se hur mycket pengar vi kan spara en månad om jag inte shoppar upp alla.
De pengarna ska vi sen göra nåt mysigt med familjen för. Tex åka på spa eller nåt annat kul.
Det gör ju faktiskt att man blir extra peppad.

Ja så nu blir det...

...Inga kläder, inga inredningssaker & absolut inga kläder till Hugo.
Hugo har helt sjukt mycket kläder... Ni ska få se ikväll efter att jag har vikt in allt jag tvättar just nu...

Men tro inte att bloggen kommer stå stilla för det!

Jag har ju faktiskt beställt massa saker från nätet tidigare den här månaden, de kommer ni ju så klart få se.

Sen har jag en liten grej på gång med ett företag här i Borlänge, det kommer bli kul, intressant & lärorikt för mig.

& sist men inte minst kommer ni få se min mammas kök, nu när det är klart.
Fattas bara nytt köksbord & stolar. Det är sååå himla fint.

Nej nu ska jag ner i tvättstugan igen.

Tjillevippen

1 kommentar:

Mitt vita lantliv sa...

Hejsan Emma! gud va fint hjärta du har! Va det de din sambo gjort?

Ha en superskön helg!

Kramar Daniel