fredag 7 mars 2008

Andreas idéer

Igår satt jag & Andreas & diskuterade vad vi skulle ha för köksbord, när Andreas kommer på idén att vi ska ha ett barbord i vitt mot ena väggen i köket och två vita stolar till från Ikea.



Först tyckte jag inte om idén men ju mer jag tänkte på det desto bättre lät det.

Så nu bär det av till Ikea imorgon.

Eftersom vi nästan aldrig använder vårt köksbord, utan äter vid matsalsbordet så gör det ju inget om vi inte har ett riktigt köksbord, plus att vi får massa extra plats i köket som är urdåligt planerat & litet.

Tänk ibland bara rasar pengarna in... Tack mamma för pengarna, & ja jag lovar jag ska inte shoppa upp dem på en gång!

Hoppas jag kan lägga ut en bild på bordet & stolarna snart... Om det blir bra vill säga.

Kram & ha en trevlig helg.

Inga kommentarer: