onsdag 27 februari 2008

Mateus, mateus

Min vän Kriztin har länge pratat om ett fat hon ville ha från Mateus.
Mateus servis är otroligt fin, så när jag igår rännde runt på stan kunde jag inte motstå ett fat med mönstrade kanter.


Bild lånad från www.mateus.se

Mateus har massvis med olika modeller & färger på sina tallrikar, musselskålar, serveringsfat & tillbringare.

Jag köpte ett fat i vitt.
Det har jag på mitt matsalsbord & så har jag lite färsk frukt på det.
Men det kommer nog få ligga lite olika saker på det beroende på säsong.

Tänkte först köpa ett ljusrosa, men det skar sig mot mitt bord tyvärr.





Nu ska jag laga lite mellanmål till Hugo få se om han äter, han är inne i nån vägra-äta-mat-period & det är riktigt jobbigt. Men han verkar inte lida av det.

Ha en trevlig kväll.

Förresten, varför går det inte att göra stycken under en bild för mig ibland, när jag skriver gör jag stycken men när jag sen publicerar mitt inlägg så åker allt ihop till en enda röra?

Inga kommentarer: